SET BERPANTANG NONA ROGUY DAN SHAKLEE, ALWAYS MY NO.1 CHOICE!

Kak Ebah
0

Excited bila dapat khabar ramai kawan-kawan yang bakal tambah generasi tahun ni yang tengah mencari-cari set bersalin.

Kalau tanya Kak Ebah, fasa cuti berpantang memang adalah sangat seronok.
Kak Ebah tak ada banyak pengalaman dengan set bersalin sebab from the first time jadi ibu, terus jumpa dengan set best yang buat hati jatuh cinta.
Berpengalaman 3 orang anak ambil Set Berpantang Nona Roguy (NR) dan Shaklee. Yes, to be exact jatuh cinta berkali-kali, sebab tu tak pernah tukar-tukar yang lain.
Kesimpulan Kak Ebah :
1. Set berpantang Shaklee memang fully utilised, masih sambung makan masa menyusu dan berat pun turun konsisten.
Anak sulung dulu ada kuning masa awal kelahiran, jadi tak habis makan phytonatal NR tu sebab jamu bersifat panas. TAPI
2. Set berpantang (luaran) Nona Roguy sangat membantu untuk mandi, bengkung, berurut. Kak Ebah ambil loose product (minyak herbanika, uncang cuci dan sabun herba dia lupa nama apa untuk mandi) I can say, superb! Bau dia pun best.
Dengan Set Shaklee, Kak Ebah tak ada masalah sembelit, susu badan meriah, luka cepat baik, berpantang dalam bahagia (cukup nutrisi emosi terjaga).
Pendapat Kak Ebah, NR bagus untuk set luaran. Shaklee bagus untuk pemulihan dalaman sebab set vitamin ni berbeza dengan jamu, terus boleh makan walaupun anak jaundis, tak ada limit masa dan bantu bekalkan nutrisi yang badan ibu perlukan untuk kembali sihat (masa pantang banyak makanan tak boleh makan, ibu cenderung kurang zat dan stress).
Pengalaman paling berharga lepas dapat Ain Sufi. Kami berdua sampai terpaksa pergi kelas Baby Language - why baby cry sebab dia punya menangis yang macam Ahmad Albab.
Alhamdulillah memang membantu selepas lahir anak jantan. Masih ingat dan masih boleh praktis ilmu tu, buat Kak Ebah punya pantang momen tetap heaven walaupun bersalin emergency czer.
Sekian sharing hari Sabtu dari mak anak tiga.
Semoga membantu kawan-kawan laman muka buku ni untuk buat pilihan nanti.
Berpantang kalau tak best, memang boleh buat serik nak mengandung lagi. Setuju?

Post a Comment

0Comments

Post a Comment (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Accept !