11 KEBAIKAN DAN MANFAAT AULORA PANTS ATAU SELUAR AULORA DENGAN TEKNOLOGI KONDENSHI

Kak Ebah
0

Apakah faedah memakai seluar Aulora atau Aulora Pants with Kodenshi?


Kajian menunjukkan bahawa seluar Aulora Kodenshi berupaya:


1. Melancarkan peredaran darah

Salah satu kunci tubuh badan sihat adalah peredaran darah atau ‘blood circulation’ yang lancar. Ini kerana, darah bertugas untuk membekalkan oksigen dan nutrisi ke seluruh jaringan tubuh. Peredaran darah yang tidak lancar menimbulkan berbagai gejala, yang boleh dilihat pada pelbagai kawasan tubuh terutama mobiliti anggota tubuh yang bergerak seperti tangan dan kaki.


Antara tanda awal peredaran darah anda tidak lancar ialah kebas kaki dan tangan, bengkak bahagian bawah kaki (edema), rasa letih dan lesu yang berpanjangan, tangan dan kaki terasa sejuk serta sistem imun badan lemah dan luka lambat sembuh.


2. Membantu pelansingan badan

Hasil daripada peredaran darah yang lebih baik, badan kita dibantu untuk langsing kerana mampu mendapat oksigen yang mencukupi dan nutrien yang diperlukan. Selain itu, dengan teknologi ergonomik Jepun, badan kita serta-merta akan kelihatan lebih langsing kerana corak tenunan seluar direka untuk mengangkat dan menolak otot, serta meratakan bahagian perut dan kaki melalui komponen tekanan yang bersegmen.


3. Membantu menjajarkan pelvis dan mengempiskan perut 

Pelvic aligment and belly flattening. Ramai perempuan suka ni. Wanita yang memakai seluar Aulora akan mengalami perut kempis serta-merta kerana bahagian mampatan seluar di bahagian perut dan pelvis. Selepas bersalin, wanita disyorkan memakai seluar ini semasa tempoh berpantang atau dalam tempoh 6 bulan selepas bersalin untuk hasil yang ketara. Pantang moden yang so gentle to women body and effectively helps mak-mak yang tidak ada pilihan lain selain berpantang sendiri.


4. Membantu mendapatkan garis badan (body curve) yang ideal, menyokong semasa bersenam dan meminimumkan sakit otot selepas bersenam akibat daripada terhasilnya asid laktik.

Lelaki dan wanita yang memakai Aulora pants dibantu untuk mencapai garis badan yang ideal. Reka bentuk tekanan bersegmen pada pants memberikan sokongan yang sangat baik semasa senaman dan meningkatkan kekuatan, stamina dan daya tahan keseluruhan tubuh. Perasaan ini eksklusif akan dirasai jika korang memiliki dan mencuba sendiri Aulora pants.

5. Memberi keselesaan selepas berpeluh
Aulora pants menyerap haba badan untuk memanaskan badan, material nilon fiber tersebut juga cepat kering dan berfungsi melindungi badan daripada kesejukan yang sering dikaitkan dengan pengekalan peluh pada pakaian.

6. Mengekalkan dan mengawal suhu badan - lebih keselesaan
Salah satu asas terbaik dalam kehidupan adalah pengekalan suhu badan yang normal. Suhu badan adalah penting dan perlu dipastikan supaya badan kita berfungsi dengan optimum. Suhu badan dikawal oleh hypothalamus yang berfungsi mengawal suhu badan mengikut pelbagai faktor seperti umur, gaya hidup seharian, kesibukan berkerja dan sama ada kita cukup tidur ataupun tidak. 

Bahan Kodenshi yang digunakan dalam seluar Aulora mampu menyesuaikan suhunya mengikut suhu badan kita sendiri. Mekanisme ini membolehkan fabrik menjadi panas apabila suhu badan sejuk dan menjadi sejuk apabila suhu badan panas, seterusnya mengawal suhu badan kita. 

Kajian klinikal membuktikan bahawa serat Kodenshi mengurangkan selsema dan mengekalkan kesihatan yang baik dengan mengekalkan suhu badan kita dalam julat yang ideal. 


Teknologi peraturan suhu bahan Kodenshi memberikan keselesaan maksimum sepanjang tahun. Satu lagi faktor WOW!! 

Ini bermakna, Aulora pants ini boleh disarungkan oleh pemakai walau siapa pun orangnya. Sesuai pada mana-mana negara, pada bila-bila masa – semasa musim sejuk, musim bunga, musim panas atau musim luruh.

7. Menyediakan ketahanan - seluar yang tahan lasak
Bahan seramik berbutir ultra halus lebih kecil daripada bakteria. Seramik berbutir ultrahalus yang tertanam rapat dan seragam ke dalam seluar menggunakan teknologi proprietari yang mampu membenarkan ciri dan fungsi seluar dikekalkan walaupun selepas dibasuh berkali-kali.

8. Meningkatkan fungsi sistem imun. Rujuk kajian klinikal


9. Meningkatkan keupayaan antioksidan badan kita. Rujuk kajian klinikal


10. Meningkatkan kualiti tidur. Rujuk kajian klinikal.


11. Mengurangkan keletihan fizikal dan mental fog


DI MANA NAK BELI PRODUK AULORA KODENSHI
BE International ialah pengimport tunggal produk AULORA Kodenshi (terdapat variety range of produk lain lagi dengan aplikasi teknologi yang sama iaitu Aulora top (shirt), scarf, armsleeve, stokin, panties dan boxer).

Untuk mendapatkan jaminan ketulenan produk dan memastikan anda mendapat produk Aulora yang 100% Original, hanya beli daripada Pemilik Perniagaan Bebas (IBO) BE International yang sah dan berdaftar.
 
Saya adalah Pemilik Perniagaan Bebas yang diberi kuasa oleh BE International. Sama ada anda berada di Malaysia, Singapura, Brunei, Hong Kong atau Indonesia atau mana-mana negara lain, saya berbesar hati untuk membantu dan memberi konsultasi yang diperlukan untuk best product recommendation dan after service support & consultation.
 
Hantar Mesej WhatsApp Kak Ebah atau jadilah sebahagian daripada team IBO kami Daftar Aulora with BE_Nusaybah untuk lebih penjimatan dan konsultasi berterusan.

Kak Ebah doakan bagi mereka yang berhajat dan sedang mencari-cari ikhtiar kesihatan yang lebih baik, direzekikan untuk mencuba Aulora. Biiznillah.

Untuk info lanjut berkenaan Infrared Clothing with Aulora Series, jom join telegram channel kita sini
Subscribe to MyTelegram

Post a Comment

0Comments

Post a Comment (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Accept !