KAKI SIHAT, SELURUH SISTEM BADAN REFRESH DENGAN FAR INFRARED CLOTHING THERAPY

Kak Ebah
0

Saya pakai Aulora socks kat rumah pada kebanyakan masa. Since March. Mengemas, menyapu, mengecat, even memasak kat dapur pun saya berstoking dan pakai indoor slipper.

Alhamdulillah lebih sedap tapak kaki berjalan ke sana ke mari. Rasa full support kat kaki yang size 4-5 ni. Masa tidur pun pakai. Tak ada dah rasa menyucuk bila bangun pagi alhamdulillah. Fresh, walaupun malam-malam tidur lewat sokmo.

Bila buat housechores, beza sangat kadar kelenguhan antara pakai dan tak pakai. Lenguh, penat, sakit sana sini tu semua bila anggota tubuh beraktiviti. Bila terhasilnya asid laktik dalam badan dengan banyak dan pantas.

Paling ketara rasa sengal everywhere kalau aktiviti tu heavy dan jarang-jarang buat macam spring cleaning house yang mencuci lantai, dinding sepenuh tenaga, bersila lama-lama, panjat sana sini (kemas kabinet dapur, lipat kain baju 8 bakul) atau bersukan (jalan kaki banyak pun letih amat).

Tu yang lepas tu berjangkit beli pants, headscarf, armsleeve, top shirt. Stokin pun berpasang - pasang dah duk ada dan tak miss sarung pakai. Alhamdulillah, Allah rezekikan nampak keperluan kesihatan mendahului yang lain.

Dengan teknologi canggih fiber kondenshi, bila kita pakai mana-mana Aulora series garments,
fiber tersebut akan melepaskan SINARAN INFRA MERAH JAUH (FIR) kepada anggota tubuh kita. Di tapak kaki, jari, lengan, bahu, betis, peha.

FIR clothing from Aulora Series ni, lancarkan aliran darah seterusnya mengurangkan pengumpulan atau penghasilan asid laktik yang buat jadi penat dan lenguh tu. Selepasnya pula infrared clothing ni bantu muscle recovery dan tissue healing dengan baik, natural ways.

Aulora Garments ni samada socks, pants, armsleeve, scarf, top cukup sekadar bersentuhan dengan kulit dan dia akan follow body curve. Kehangatan garments Aulora ni akan buat kita rasa selesa sebab ia datangnya secara semulajadi daripada suhu badan si pemakai. Direka menggunakan Kondenshi Fiber yang menyerap suhu badan pemakai, sambil memberikan jumlah tekanan lembut yang secukupnya untuk sokongan yang holistik, kemudian membebaskan sinaran FAR INFRARED jauh ke dalam badan, bagi mewujudkan rasa hangat yang selesa. Macam sedang menjalani terapi yang panjang tapi tak ada pun rasa tak selesa sebab ia sangat close to our nature, melalui body temperature pemakai.


Jurnal berkenaan FAR infared atau FIR ini signifikan untuk banti proses detoksifikasi, melegakan kesakitan, pengurangan ketegangan otot, kelonggaran, peredaran darah lebih baik, penurunan berat badan, pembersihan kulit, mengurangkan kesan sampingan penyakit, meningkatkan sistem imun dan menurunkan tekanan darah. 


Gentle therapy yang bertindakbalas dengan suhu badan atau haba tubuh kita ni works friendly dengan badan manusia. Kalau lenguh, penat, sengal otot pantaslah recovery process tu, tidaklah berhari-hari sakit otot, lutut, tumit semua. InshaAllah, biiznillah.

Satu lagi yang perasan, dah lama tak kena cramp kaki. Kalau dulu-dulu Ya Allah, sampai rasa serik nak mengandung. Sejenis tak boleh telan dairy products or minum susu beginilah.

Dah hampir cecah usia 40's ni, ambil suplemen kalsium overdose pun, masih juga rasa kejang kaki waktu malam, masa WFH yang asyiklah duduk tu, biasanya memang kaki akan bersemut, berdenyut minta tuan badan bangun berjalan 😂

On weekends tengah-tengah kacau dendeng boleh tiba-tiba mengerekot jari tangan Allahu, sakitttt.

Terjawab juga dah persoalan, tang blood circulation issue, nutrien tak dapat absorb dengan baik dan diangkut ke anggota yang memerlukan.

MashaAllah. Rugi amat yaa, bila kita lambat "terima" sebab rasa diri dah banyak tahu ni. Astaghfirullah. Kerugian buat diriku yang sombong ni.

Semoga terus dibukakan pintu hati dan diberi izin untuk merasai nikmat sihat sewaktu ada hayat ni.

Untuk info lanjut berkenaan Infrared Clothing with Aulora Series, jom join telegram channel kita sini
https://tinyurl.com/InfraredtheraphywithSaybah


Post a Comment

0Comments

Post a Comment (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Accept !