REVIEW KUALI HYBRID HONEYCOMB VIRAL DENGAN CIRI TAHAN LASAK TIDAK MELEKAT

Kak Ebah
0

Apa masalah sejagat kebanyakan ibu dan wanita solehah di dapur selain dah mati idea nak masak apa hari demi hari?

Nak kemas dan bersihkan dapur seperti asal semula.
Nak bersihkan periuk belanga dengan kesan kerak dan jelaga.
True indeed kan?
Here it is, Gastreaux Hybrid Wok Pan with Lid (dom shape).


Hybrid - Gabungan 2 ciri menarik yang memenuhi impian ramai suri hati Mr.WFH. High quality stainless steel micro structure, with non-stick coating surface.

HexClad tri-ply. Lapisan pertama - magnetic stainless steel (so it works on gas, electric, and induction cooktops). Lapisan tengah - aluminum, berfungsi sebagai elemen pemanas, dan yang terakhir, satu lagi lapisan steel, disaluti dengan permukaan non-stick bercorak sarang lebah - honeycomb mesh.
 
Honeycomb mesh, patented from the latest technology in Korea. Dihasilkan berasaskan high grade aluminum, buat handle kuali ini tetap steady dipegang tanpa lapik (tangan tidak melecur) sepanjang proses memasak. I like it so much! 
 
Didatangkan lengkap dengan penutup berbentuk kubah yang di tengah-tengahnya cermin kaca, so boleh see through progress masakan. Senang nak sekodeng rendang kat dalam dah masak ke belum. Di sekelilingnya kemasan high quality stainless steel (shining habis), sampaikan korang nak ambil gambar kuali pun nampak pantulan diri sendiri ahaks.

Design penutup macam ni, bila diletak steamer rack, boleh transform jadi pengukus juga. Multipurpose. Saya suka! 
 
Bila dah namanya wok, ada telinga yang function as a handle di kiri dan kanan kuali. 
 
Works perfectly pada hampir kesemua cooking surface termasuklah electric or gas stoves, induction or hallogen cooktops, ovens, tapak barbeku atau grill dan bawa pergi camping pun mampu weh!
 
Nampak dari luaran, cuma seperti kuali aluminium, tetapi bila buka dan tengok di bahagian dalam ada lapisan stainless steel honeycomb mesh yang melindungi lapisan coating non stick. Smart dan cantik!
 
Part paling best sepanjang guna, cuci dan maintain si kuali ni, ianya anti-calar. Spatula dan penyepit besi, garfu, pisau, you name it. Semua boleh guna dengan gembiranya!
 
Boleh kacau lauk dan sayur pakai sudip besi tanpa mencalarkan coating macam si T***l yang sangat fragile, baru berapa bulan guna dah terkopek sana sini lalu sudah ku arwahkan kat rumah ni. Habis musnah memori shopping @ Langkawi 😂😂
 
Ciri terbaik yang tak ada pada mana-mana kuali anti lekat lain. Non-stick, tapi tetap kebal dengan penggunaan metal utensil. Yesss, ini yang kita mahu! It just so woww!!
 
Masa be.li memang harapannya nak guna untuk daily use, yang of course lasak-lasak punya acara. Yang sekejap-sekejap lari jadi juri tengok anak-anak berkelahi, sekejap-sekejap tinggal buka pintu ambil parcel dari kurier baru sampai depan rumah.

Masakan lebih sihat. Perlukan cuma sedikit minyak, atau tak letak minyak lansung pun, masakan kita tak melekat.
 
As a result, makanan dapat dimasak sempurna, malah lulus udang-undang kalori eat clean pula. Really a perfect choice, kan?
 
Nak bersihkan pun, sumpah senang gila! Lepas tuang makanan nak hidang, kita cuma lap-lap dengan tisu atau kain saja pun dah bersih, macam tak guna lagi. Punggung kuali pun, tak berkerak hitam macam kuali traditional atau teflon yang dulu tu.
 
Orang putih kata, "clean up is a cinch". Simply wipe clean and you're done. Tapi setakat ni, memang ku basuh properly lah. Sayang kot! 
 
Hexagon wok atau ada yang kenal sebagai kuali honeycomb. Dah hampir sebulan guna religiously dan sangat puas hati! Ada juga jenis flat pan. (dah masuk dalam next wishlist) 
 
Harganya juga sangatlah affordable. Sedang-sedang saja, dan sangat sesuai untuk yang rajin masak, tapi tak nak serabut banyak-banyak kuali periuk kat dapur.
 
Sungguh weh, sejak beli memang setiap hari guna, bergilir-gilir menu! Masak gulai, basuh, guna balik buat tumis kobis, tak sempat gantung hahaha!
 
Sebelum ni, masa booking, barang belum sampai Malaysia. Tapi sekarang dah ada ready stock (extra) dekat HQ. So, cepat-cepat grab sebelum kena tunggu next batch or.der dari oversea sana. 
 
Ini review tak berbayar. Selalu orang kata kalau yang tulis review tu sel.ler product, jangan percaya sebab barang tu memang dia nak ju.al.
 
Tapiiiii, kamon laaa. Sebab dia dah jadi consumer dan ada experience guna la dia boleh bagi review dan confident nak ajak orang be.li dan rasa sendiri apa yang dia rasa. 
 
Kat sini, saya cuma meet satu je daripada dakwaan tu. Yes, I am a user, but I am not the sel.ler.
 
Rasa menyampah setiap kali kena rendam kerak periuk dan sental bontot kuali lepas siap masak? You should consider this Gastreaux hybrid wok.
 
Bare in mind, kuali bercorak sarang lebah ni ada banyak jenama dan ini salah satunya yang dah lama usha. Being me, I always trust the brand. Good brand came with the quality. Your brand is how your customers and prospects perceive your company.
 
Latest product by Gastreaux, Honeycomb Non-Stick Technology Changes Cooking Forever!
 
Tags

Post a Comment

0Comments

Post a Comment (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Accept !