AULORA PANTS MERLOT EXCLUSIVE EDITION KEMBALI SEMPENA CHINESE NEW YEAR

Kak Ebah
0

Memang paling suka kalau BE keluarkan Exclusive Edition Series Aulora Pants. Selain sebab warna yang irrestistable, harga pun memikat. Selama 6 tahun BE International beroperasi, harga produk masih remain.

 

 

Walaupun masing-masing dah pernah ada, dah ada sehelai, dah ada 2-3 helai. Masih juga tetap beli. Baru ni sembang dengan kawan, dia sendiri ada 5 helai, memang dia punya, sendiri pakai. 
 
Tak hairanlah Siti Nurhaliza pun, ada 6 helai seluar Aulora, pelbagai warna.
Kalau dulu, penyakit yang suka buat collection warna ni ada dekat Tupperware, sekarang dah berpindah pada Aulora. Janganlah ada keluar pastel colour pulak lepas ni.
 
Saya sendiri alhamdulillah, dah ada 5 helai juga. 2 helai dah transferred to anak dara. Healh investment yang berbaloi, inshaAllaah.
 
Setiap kali keluaran, selain berbeza warna, tenunan fabrik dan material, look and feel pun tak sama. Remain airy but they weave differently.
 
Ada yang memang specifically pakai untuk tujuan dan keadaan tertentu, depends on preference masing-masing. On top of that, manfaat far-infared tetap sama - helps blood circulation, kurangkan pengumpulan asid laktik, redakan kesakitan dan radang, keletihan otot, baiki kecederaan tisu etc.
 
Contohnya, sarung Merlot sebagai tight masa outdoor activities (hiking, cycling, briskwalking), starlight blue during working hours di pejabat and dynamic black sepanjang waktu tidur.
 
Yang Merlot ni, tempat limphatic drainage kat paha tu, wider and longer. Tekanan pada perut pun lebih kuat. Ramai juga yang setuju paling best tang slimming effect. Auumm. Begitulah.
 
Lebih tebal, tak transparent. Sesuai untuk yoga, gym, exercise. Ciri anti-bakteria dan anti-bau masih tetap sama. Tak perlukan daily wash. Sedap pakai, grip kemas perut dan lutut. Reallign body posture. Full coverage daripada pinggang sampai ke paras buku lali dengan extra support kawasan peha dan punggung.
 
Sejak tahu tentang FIR ni memang rasa sayang sungguh seluruh kawasan kaki dan betis kita ni.
 
Bila ada lebih dari satu pants boleh alternate pakai. Lebih mudah untuk konsisten. Kalau basuh, boleh sarung yang lagi satu, begitulah seterusnya. Jangka hayat seluar juga akan tahan lebih lama bila ada penggiliran. Yang selalu terjadi, bila sekali dah rasa pakai akan rasa asyik nak pakai (bagus macamni). 
 
Gentle therapy needs constant repetition. Sekurang-kurangnya tak perlu lagi beratur di therapy centre dan bayar kos rawatan per session. Setiap kali seluar dibasuh dan di"rehatkan" ia akan kembali ke bentuk asal sebelum diregangkan semula, to follow our body curve. Sarung balik, tetap sedap, grip seolah-olah masih baru.
 
Special Edition. Limited Edition. Makna kata, edisi KHAS yang tak sama dengan normal edition.
 
Jarang company nak reproduce warna sama semula. Tapi sebab Red Merlot ni, demand so hot it's BACK to meet you!
 
Yes, YOU!
 
Let's back to basic this new year. Bantu jantung kita mengepam darah, bantu sel badan optimakan fungsi oksigen, tingkatkan daya nyahkan bahan buangan dan ambil nutrisi.
Kaki sihat, badan cergas ❤️ 
 
Hantar Mesej WhatsApp Kak Ebah atau jadilah sebahagian daripada team IBO kami Daftar Aulora with BE_Nusaybah untuk lebih penjimatan dan konsultasi berterusan.

Kak Ebah doakan bagi mereka yang berhajat dan sedang mencari-cari ikhtiar kesihatan yang lebih baik, direzekikan untuk mencuba Aulora. Biiznillah.

Untuk info lanjut berkenaan Infrared Clothing with Aulora Series, jom join telegram channel kita sini Subscribe to MyTelegram
 
Penafian : Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit. Artikel ini tidak bertujuan untuk menggantikan nasihat perubatan profesional. Ianya adalah perkongsian peribadi di mana testimoni dan kesan mungkin berbeza bagi setiap individu.
 

Post a Comment

0Comments

Post a Comment (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Accept !