TERIMA KASIH ALLAH, I AM NOW OFFICALLY BE INTERNATIONAL SAPPHIRE AMBASSADOR

Kak Ebah
0

Bismillah.

Alhamdulillah, syukur & terima kasih 2023.
 
 
1 Mac 2023 - 31 Dec 2023.
Simpan di sini sebagai memori ❤️
 
Bermula sebagai pengguna yang skeptik, yang akhirnya terpaksa akur dengan kualiti produk yang speak by itself, memberi kesan berimpak besar pada diri dan keluarga, saya mula berkongsi dengan lebih ramai lagi.
 
Atas dasar percaya dan sayang pada rakan baik merangkap adinda Zulaikha Ali,
 
Siapa sangka, it turns to this far..
 
Siapa sangka peluang yang diintai ditemui di platform ini.
 
Terlalu banyak yang nak dizahirkan, terlalu banyak nak sebut satu per satu, sampai tak terluah di lisan mahupun perkataan.
 
Suatu ketika dahulu, ketika pernah menceburi bidang yang sama hampir 10 tahun dan pencapaian saya cuma stagnant, saya mula percaya bahawa "saya tidak berbakat" dan "saya tiada kualiti untuk melahirkan leader"
 
Yang dirasakan "hebat" hanyalah diri sendiri. Ya, saya cuma syok sendiri. 
 
This December, sebelum tahun 2023 melabuhkan tirai, saya rank up lagi sebagai SAPPHIRE AMBASSADOR sekaligus memadamkan kepercayaan tersebut. Self belief yang tanpa saya sedar memakan diri, memaksa saya mencari diri yang hilang.

Dan akhirnya Allah suratkan saya bertemu di sini.

Terima kasih founders untuk platform yang hebat.
 
Terima kasih sifu cum mentors RCCA Chong Chee Ann, Madam Tan Lee Eng, Dr. Lee Mok Siang, Leong Cheat Min, Amelia Ezreen Abu Bakar, Arabi Yusof, Adibah Azhari Munirah Azma, Nurhasanah Mazalan on guiding hands and wisdom throughout the journey.
 
Last but not least, dedicated to kekanda Salabiah Mohamad yang dahulunya strangers, kini bagai kakak kandung sendiri. Tahniah Kak Sal, let's do this together, reach more people, touch more lifes.
 
Aku tidak punyai apa-apa. Tiada daya upayaku melainkan dengan kekendakNya belaka. 
 
Semoga Allah redha atas semuanya, mengizinkan aafiyah dan kebaikan buat kalian yang kuat menyokong dan sentiasa mendoakan.
 
Semoga dihitung setiap satunya sebagai ladang pahala, membina insan yang ihsan.
  
I am Officially Sapphire Ambassador SV12 - December 2023.
 
Bismillah 2024.
New year 2024.
New chapter 2024.
 
Bagaimana bermula di BE International?
 
1. Daftar sebagai Pemilik Perniagaan Bebas (IBO) BE International yang sah 
2. Mula menggunakan produk dan membina rangkaian anda!
 
Secara automatik, anda adalah sebahagian daripada team besar kami dan akan dibimbing melalui Sistem Pendidikan yang telah lengkap tersedia di BE International.
 
Saya adalah Pemilik Perniagaan Bebas yang diberi kuasa oleh BE International. Sama ada anda berada di Malaysia, Singapura, Brunei, Hong Kong atau Indonesia atau mana-mana negara lain, saya berbesar hati untuk membantu dan memberi konsultasi yang diperlukan untuk best product recommendation dan after service support & consultation.
 
Di BE International, kami mempunyai variety range of product yang close to nature
Siri Pakaian Aulora dan Functional Food BElixz yang 100% Original
 
Hanya beli daripada Pemilik Perniagaan Bebas (IBO) BE International yang sah dan berdaftar.
 
Hantar Mesej WhatsApp Kak Ebah atau jadilah sebahagian daripada team IBO kami Daftar Aulora with BE_Nusaybah untuk lebih penjimatan dan konsultasi berterusan.

Kak Ebah doakan bagi mereka yang berhajat dan sedang mencari-cari ikhtiar kesihatan yang lebih baik, direzekikan untuk mencuba Aulora. Biiznillah.

Untuk info lanjut berkenaan Infrared Clothing with Aulora Series, jom join telegram channel kita sini Subscribe to MyTelegram

Post a Comment

0Comments

Post a Comment (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Accept !