APA ITU AULORA SERIES BY BE INTERNATIONAL, PAKAIAN MAGIK KE?

Kak Ebah
0

Jika selama ini Kak Ebah berada dalam dunia nutrisi atau "nutritional medicine", bila mula terkena penangan "gentle therapy" from Aulora Socks, diri sendiri mula berminat dengan satu lagi approach yang dipanggil "energy medicine" . 

Bertahun-tahun sejak 2011 amalkan supplementation atau makanan tambahan, Kak Ebah sedar ada satu lagi elemen yang Kak Ebah terlepas pandang iaitu "blood circulation". Super penting tapi ramai yang terlepas pandang, termasuklah diri sendiri! 

Hampir mencecah usia 40's ni terasa sangat badan lain, dah tak macam dulu-dulu. Makan vitamin rasa energetic, simptom berkurang dan selesai.

Tapi sekarang dah tak tahu lagi tang mana nak tune or improves selain adjust dosage, minum banyak air dan detoks.

Bila selak balik perjalanan kehidupan selama 39 tahun hidup ni :

1. Urutan "massage" tradisional - hanya bila berada dalam "mode pantang" atau ada any of the body parts yang terseliuh, terkehel, bengkak atas apa jua sebab kecederaan. 

2. Buat rawatan bekam - bagus ni. Sunnah. Tapi personally memang lansung tak pernah sebab tak berani nak kena toreh, kesan kelihatan pada tubuh kita after treatment. 

3. Akupuntur - baru sekali buat. Tak pernah repeat dah lepas tu. Okay juga not bad. Cumanya tetap perlu rajin set regular appoinment, pergi centre.

4. Detoks - kerap juga buat, ambil suplements. Mungkin kurang disiplin atau sebab tak ada geng, tak berjaya konsisten. Masih buat sekali-sekala, bila rasa perlu. 

4. Mesin urut - di rumah mama abah ni memang ada katil Ceragem, technology imported from Korea yang ada ciri terapiutik, mengurangkan kesakitan, memulihkan. 

Dannn.. Surprisingly ia juga adalah menggunakan teknologi yang sama iaitu FAR INFRARED! 

Surprise sangat lah sebab bertahun dah ada dekat rumah ni katil tu, tapi tak pernah tahu! 

Macam mana baru tau ni? 
Sebab selama ni ingat dalam tu cuma ada batu dan batu tu memerlukan electricity untuk hasilkan suhu panas dan kemudiannya menjalankan tugas sebagai mesin urut. 

Satu lagi, sebab malas nak ambil tahu, sebab tak rajin nak berbaring atas katil tu sebab sekurang-kurangnya 45 minits per session! 

Cuma nak kata, memang masa dalam pantang anak no. 4 tu kerap juga terlentang situ, badan rasa ringan dan fresh! 

Material engineering - Kejuruteraan bahan yang menggabungkan perubatan dan fesyen. 

Aulora Series with Kondenshi, teknologi yang dipatenkan dari Jepun ini adalah kombinasi antara medical, engineering and fashion.

Dihasilkan menggunakan micro ultra ceramic yang sangat halus yang ditenun ke dalam fabrik nylon dan diberi nama - kondenshi.

Ergonomik garments yang telah mendapat hak paten pulak lagi. Imported from Japan, especially design for our health as the founder is from Malaysia! 

Bangga tak? Wow ke wow?

Ini bukan magik ya kawan-kawan. It's a technology behind the fabric. Disokong oleh jurnals dan banyak scientific paper.

Paling banyak jumpa dekat PUBMED sini.

Taip je far infared, bersusun kajian FAR INFRARED yang signifikan dengan improving health.

Bagi blog readers Kak Ebah sini yang baru tahu, baru baca selamat unlearn and relearn!
 
Untuk info lanjut berkenaan Infrared Clothing with Aulora Series, jom join telegram channel kita sini
Subscribe to MyTelegram

Post a Comment

0Comments

Post a Comment (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Accept !