PENGHARGAAN DARI SYARIKAT - LAYAK KE VVIP TRAVEL TRIP PERTH SYUKUR ALHAMDULILLAH

Kak Ebah
0

 

Hari ini genap 8 bulan saya bersama BE... 
 

Genap 6 bulan saya announce BE adalah platform juang saya, sekaligus unlocked my very 1st VVIP travel ticket ke Perth @ SV11. .

Sepanjang menaip ni pun masih rasa tak percaya. Ku teringat balik masa day 1 daftar ahli, saya dah warning my introducer "jangan sesekali add akak dalam group bisnes, akak tak nak"
 
Begituuuu akak kauuu.
 
Kepada yang dah pernah baca this statement from me, harap maklong saya memang akan selalu ulang-ulang sebut sebab saya sendiri hairan apa yang dah jadi pada diri saya sekarang ni.
 
Terima kasih kepada founders untuk platform sehebat ini. Barisan upline mentors Chong Chee Ann, Leong Cheat Min, Amelia Ezreen Abu Bakar, Arabi Yusof, Adibah Azhari, Munirah Azma yang selalu buat diri rasa malu untuk berundur. Mereka ini saksi betapa banyak kali aku menangis di medan BE.
 
Specially dedicated to Nurhasanah Mazalan dan Zulaikha Ali yang sentiasa mendidik dan meneladani dengan akhlak dan hikmah. Tak bagi chance pun untuk seorang Nusaybah down, walaupun this month banyak kisah diuji, ujian yang menguji.
 
November yang full of surprises. 
 
Sempat saya bagitahu kids "anak-anak, doakan ibu berjaya ye kerja Aulora bulan ni, kalau berjaya ibu boleh pergi luar negara"
Girls : Blurr tak ada respon masing-masing.
Nu'man : Nak ikutttt, ibuuuu.. Zoo Negara!
 
LOL anak akuuu!

Reward yang depa bagi ni so generous sampai saya rasa belum layak lagi sebab sungguh masih banyak benda belum hadam dan faham.
Point trip pun orang tolong kirakan.
 
Begitulah dia ya, belum dapat tergedik-gedik, dah dapat question pulakkkk.
 
Ya, memang jakun sebab tak pernah seumur hidup dapat pergi trip macam ni for FREE. Perth pulak tu, memang dalam wishlist akak lama dulu.
 
Alhamdulillah, tiada daya upayaku melainkan dengan kehendak dan izin Allah belaka. 
 
Jomlah buat BE dengan kita. You'll never regret! 
 
Semoga Allah pandang dan terima setiap satunya sebagai ladang pahala ❤️
Tags

Post a Comment

0Comments

Post a Comment (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Accept !